آموزشگاه مراقبت زیبایی پاریز در مشهد

تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۳-۰۱-۱۰
246
اطلاعات تماس
تاریخ ثبت آگهی ۱۴۰۳-۰۱-۱۰
246
آکادمی پاریز
09150080781
مشهد - بلوار فرامرز عباسی - فرامرز عباسی 25 - پلاک 1 -واحد 1
آموزشگاه مراقبت زیبایی پاریز در مشهد
آموزشگاه مراقبت زیبایی پاریز در مشهد

توضیحات

آموزشگاه مراقبت زیبایی پاریز در مشهد

آموزشگاه مراقبت زیبایی پاریز در سال1380به همت سرکار خانم دکتر معصومه خورسند علی محمدزاده موفق به اخذ پروانه تاسیس و مجوز فعالیت آموزشی به شماره454/11از اداره کل سازمان فنی و حرفه ای خراسان رضوی گردید.

آموزشگاه مراقبت زیبایی پاریز حاضر با نام پاریزمفتخراست که با استعانت ازلطف پروردگار و تلاش مدیران و پشتیبانی مسئولان دلسوز سازمان فنی و حرفه ای بعنوان آموزشگاه پیشرو در رشته های بهداشت و ایمنی – خدمات آموزشی و مراقبت و زیبایی با گرایشها و استانداردهای مختلف برای آقایان وبانوان در شرق کشور درحال فعالیت است .

کادر آموزشی و مؤسسین این مجموعه تماماً ازمتخصصین بوده و دارای سابقه و تجربه ای طولانی و درخشان در زمینه آموزش در نهادهای آموزشی میباشند .

 هدف ازتاسیس آموزشگاه مراقبت زیبایی پاریز ارتقا دانش بومی و افزایش سطح مهارت در علاقمندان به آموزشهای مرتبط با حیطه بهداشت و ایمنی و مراقبت پوست و زیبایی و رضایتمندی کارآموزان و مراجعه کنندگان عزیز میباشد.

آموزشگاه مراقبت زیبایی پاریز دوره های مراقبت از پوست و مو ، مراقبت و زیبایی ، کاربرد تجهیزات مراقبت پوست ، انواع ماساژ (کاربر ماساژ ، ماساژ سنگ ، ماساژ سوئدی ، ماساژ شمع ، ماساژ تایلندی و ... )– منشیپزشکی و... را با بهره گیری از دانش اساتید مجرب و تحصیل کرده برگزار مینماید و شرکت کنندگان در دوره های آموزشی پس از گذراندن آزمونهای پایان دوره موفق به دریافت گواهینامه بین المللی قابل ترجمه از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور میشوند

کلمات کلیدی :

آموزشگاه مراقبت زیبایی پاریز در مشهد آدرس آموزشگاه مراقبت زیبایی پاریز در مشهد شماره تماس آموزشگاه مراقبت زیبایی پاریز در مشهد

برچسب ها :

ثبت آگهی
${title}
${visit_hit}
${date} اطلاعات بیشتر